2006-07-18

(日是) 苦笑

合久必分?


......「我份心血就唔同。人人都說是夕陽行業,連記者都話這行冇得做。要sell概念,聰明如我都未諗到有乜angle。仲有,報紙入大陸,仲難過電視。電視都可以做些沒有地域界限的娛樂節目。報紙?隨時中半山已經冇興趣睇天水圍的新聞,何況是過咗深圳河?
還有,我份心血,中環就應該銷量第三,過咗條金鐘道,真係出少一日都無人覺。不單只唔係現金牛,計我話直情係泥牛,一過維多利亞港,隨時唔見咗半隻。畀完幾億,佢仲要掉多幾億入來加碼。......


吾身處新界大西北,但亦欲知天下事。地點,有時令人有些錯覺。
又,中半山人與天水圍人的「代溝」就是,大家都「生死不相往來」。天人不明白中人「咁大使」;中山不解天人「咁唔等使」。生活節奏之急速亦迫令人們只能夠顧及 眼前/大 事。

第三?但願如此。
最令吾傷感的是—每次看到報攤(7仔&痾茄夾擊下,又仲幾多?)的首一、二輪港報,都是粉人的天下,最為悲憤﹗小城是何地呀?


......「我還有後着。將來他搞到唔湯唔水,我再搵人買番。」......

隱藏一語:擔幡買水......
他日成籤嗎?


延伸閱讀
國金外望 - 最高境界

No comments: